Friday 06 August 2021

Föreningen Stridsvagn S sommarhälsning 2021

Webmaster    06 Aug : 12:42
 None    Nyheter

Det blir en sommarhälsning även detta år!

Vår förhoppning för ett år sedan var att starta upp under våren, men så blev det inte. Med alla restriktioner och hög smittspridning, så var förutsättningarna de allra sämsta, för att starta någon verksamhet överhuvudtaget.

Nu är ju de flesta av oss vaccinerade, och möjligheten att röra sig fritt har ökat.
Men föreningsaktiviteten har ju varit vilande, och någon planering inför årsmötet har inte varit möjlig.

Därför har styrelsen beslutat att årsmötet även i år ställs in.

Däremot kommer vi att mjukstarta med ett styrelsemöte i höst, där vi kommer att dra upp riktlinjerna inför framtiden, och blicka mot tänkbara besöksmål.
Det är då vi behöver medlemmarnas idéer och tankar, inför vår fortsatta verksamhet.
Så tveka inte, hör av er så snart ni kan, och senast den 15-e september, till någon i styrelsen, som tar med sig era tankar och idéer till vårt möte, och ger bränsle till vår fortsatta verksamhet.

Styrelsen ser nu fram emot att kunna återuppta arbetet i föreningen under hösten, med styrelsemötet, och efter det komma med ny information till medlemmarna, bland annat om medlemsavgiften.

Till dess önskar vi er alla, en god fortsättning på sommaren, och resten av året, "sum även i år inte ble sum det sulle" som Västgöten säger.

Varma vänliga sommarhälsningar.

Styrelsen